בוריס וולפמן לא נח לרגע

דן מלמוד
3 min readAug 21, 2019

--

בוריס וולפמן

כל אחד אשר התנסה בסחר לאומי מבין את מורכבות הנושא, בין אם מדובר ביבוא או חומרי גלם- מדובר בהליך מורכב ביותר החל מאיתור הספק המתאים ועד ניהול משא ומתן על המחיר, אך לא לכולם יש את היכולת להצעיד חברה בתחום לחברה מובילה אשר הטביעה את חותמה בתחום והפכה לאחת מהחברות המובילות בארץ ואף בעולם והכל בזכות המחשבה והתעוזה של איש אחד אשר העז לחלום בגדול וללכת עד הסוף עם החלומות שלו לטובת הפיכת החברה למובילה בתחומה.

זהו בוריס וולפמן מנכ”ל חברת ROYAL INNOVATIVE אשר פיצח את השיטה אשר רבים מנסים לפצח והפך את החברה לאחת החברות המובילות ביותר בשוק אודות לניסיונו הרב וקשריו הבינלאומיים אשר שמו את החברה על המפה. וולפמן עוסק בענפי מסחר שונים לרבות ענף הזהב והיהלומים ומכיר בחשיבות הקשרים העסקיים.

מתן אשראי לביצוע עסקאות על ידי חברות עסקיות

החברה בניהולו של וולפמן עוסקת בענפי מסחר שונים ומגוונים החל מייבוא של חומרי גלם וסחורות תוך מתן אדראי לחברות אשר זקוקות לאשראי לצורך ביצוע עסקאות בסדרי גודל שונים. מדובר בפעילות חשובה ביותר אשר מאפשרת לבצע את העסקה בצורה טובה ויעילה יותר. יתרה מכך, ההבנה הרחבה של וולפמן בפעילות העסקית בתחומים השונים הובילה אותו ליצירת שיתופי פעולה נרחבים עם מקורות עסקיים שונים. כיום מעורבותו של וולפמן גדלה בעסקאות בהן היה צורך במתן אשראי על מנת לאפשר לעסקאות לצאת לפועל. האשראי אשר ניתן על ידי החברה היווה את האור הירוק לתחילתה של העסקה והפך את החברה של וולפמן לאחת החברות המובילות בתחום.

יצירת שיתופי פעולה בחו”ל

בוריס וולפמן אינו נח על זרה הדפנה ולראייה החברה אשר בבעלתו מקפידה לייצור שיתופי פעולה בחו”ל תוך בחירת אנשי המקצוע המובילים ביותר, זאת מתוך הבנה כי רק אנשי המקצוע הטובים ביותר ראויים לעשות עימם עסקים. עוד יצויין כי החברה מתפרסת על פני תחומים רבים ובין היתר תחום היהלומים והזהב ובמסגרת זאת נוצרים קשרים עם מומחים ברחבי העולם.

ייבוא סחורות לארץ ישראל

בוריס וולפמן רואה בייבוא סחורות לארץ ישראל הזדמנות מצוינת להפוך את ישראל למקום אשר ייבואנים לא חוששים לייבא אליו סחורות אלא חברה אשר ניתן להתגאות בהישגים המקצועיים של אנשי העסקים הפועלים בה ולשתף עם אנשי המקצוע בה פעולה.

במסגרת ייבוא סחורות לארץ ישראל וולפמן מייבא ברזל ומספק את אותו ברזל למשווקים מוכרים ברחבי הארץ. שיתופי הפעולה הנרחבים כוללים גם בין היתר קשרים עסקיים עם חברות המספקות ברזל בטורקיה. את הברזל וולפמן מייבא מטורקיה לישראל ומספק אותו לגורמי המסחר המתאימים בשוק.

הסכמים עם ספקים גדולים של שמן קנולה

עוד במסגרת פעילותו הענפה של וולפמן ניתן לראות כי הוא מקפיד לקיים הסכמים ושיתופי פעולה עם ספקים גדולים של שמן קנולה וכלים חד פעמיים, כאשר הספקים ממוקמים במקומות שונים ברחבי העולם והסחורה משווקת בישראל ובמקומות ברחבי העולם. עוד נציין כי החברה בבעלתו מקיימת גם שיתופי פעולה עם גורמים עסקיים ברוסיה וכך ניתן לראות כי מדובר בפעילות עסקית ענפה ביותר.

בלעדיות על סחורות מסוימות

במסגרת הפעילות העסקית הרחבה יצר וולפמן קשרים עם מגדלי פירות וירקות בטורקיה ובזכות הקשרים החזקים אשר נוצרו הוא מחזיק בבלעדיות על הסחורה של המגדלים ומשווק את הסחורה למקומות שונים בעולם. עוד במסגרת הפעילות הענפה שלו וולפמן מחזיק בבעלותו שני בתי אריזה לפירות הדר ותפוחי עץ הנמצאים בערים ספרטה ומרסין.

--

--